Nasıl Yapılır?

Whatsapp’a Girmeden Mesaj Gelmiyor Sorunu Nasıl Çözülür?

Akıllı telefon kullanıcıları internet bağlantıları olmasına karşın bazı sebeplerden dolayı zaman zaman bildirim gelmediğini ancak uygulamaya girdikten sonra gelen mesajları gördükleri yönünde veryansın edebiliyorlar. Bu problemin bir kaç sebebi bulunmaktadır. Yazımızdaki adımları takip ettiğiniz taktirde problemi çözebileceğinizi düşünüyoruz.

Sponsor

Tarif ettiğimiz yöntemleri uygulamanız sonucunda başarıya ulaştıysanız lütfen bizimle yorum kısmında paylaşın.

WhatsApp Ayarlarını Kontrol Edin

# Öncelikle telefonunuzun “Ayarlar” menüsüne giriş yapın. Buradan “Uygulamalar” bölümüne girin.
# Karşınıza telefonunuzda yüklü olan tüm uygulamalar çıkacaktır. WhatsApp uygulamasını bulun ve içine girin.
# Bildirimler sekmesine tıklayın.
# “Ses ve titreşime izin ver” seçeneğinin tikli olduğundan emin olun.
# WhatsApp ayarlarına geri dönün. Buradan “izinler” kısmına girin.
# En altta “kullanılmayan uygulama etkinliği duraklat” seçeneğinin pasif olduğundan emin ol. Aktifse pasif hale getirin.
# WhatsApp ayarlarına geri dönün. “Mobil Veri” sekmesine giriş yapın. “Arka planda veri kullanımına izin ver” ve “Veri tasarrufu açıkken veri kullanılmasına izin ver” seçeneklerinin aktif olduğundan emin olun. Kapalıysa açın.

Problem bu şekilde çözülmüş olacaktır. Ancak hala çözülmediyse ve WhatsApp Web kullanıyorsanız, WhatsApp’ta “Bağlı cihazlar” kısmında ki tüm cihazlardan çıkış yaparak tekrar kontrol edin.

Sponsor

Tarif ettiğimiz yöntemleri uygulamanız sonucunda başarıya ulaştıysanız lütfen bizimle yorum kısmında paylaşın.

WhatsApp Bildirim Gelmiyor?

WhatsApp mesaj ve bildirimlerin anında gelmesi için whatsapp ve telefon ayarlarının doğru yapılandırıldığından emin olmak gerekir.

Öncelikle telefonunuzun internete bağlı olduğundan emin olun.

İnternet bağlantınızda problem yoksa öncelikle telefonunuzun “Ayarlar” bölümüne girin buradan “Uygulamalar” kısmını bulun. Uygulamalar sayfasında WhatsApp’ı bulun (en aşağılarda olacaktır.) ve girin.

Sponsor

WhatsApp ayarlarında “Veri Kullanımı” sekmesine tıklayın arka plan verisinin sınırlanmadığından emin olun.

Hala problem yaşıyorsanız cihazınızı kapatıp açın (yeniden başlatın).

Sorun devam ediyorsa Ayarlar > Uygulamalar sayfasına giriş yapıp sağ üstte yer alan 3 noktaya tıklayarak buradan “Uygulama tercihlerini sıfırla” seçeneğini seçebilirsiniz.

Uygulama tercihlerini sıfırladığınızda,

– Devre dışı uygulamalar
– Uygulamaların bildirim kısıtlamaları
– Uygulamalar için arka plan veri kısıtlamaları
– İzin kısıtlamaları

Sıfırlanacaktır.

Bu şekilde bildirim ayarlarınız yüksek olasılıkla düzelecektir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu