Dijital Web Kütüphanesi

Mobil Veri Açıkken Bildirim Gelmiyor Çözüm Yolları

Mobil Veri Açıkken Bildirim Gelmiyor Çözüm Yolları telefon numarası, müşteri hizmetleri ve adres bilgilerine hızlı ulaşmak isterseniz aşağıdaki makalemizi okumanızı tavsiye ederiz.

Bazı kullanıcılar cihazlarında mobil veri açık konumda olduğu zaman bildirim gelmediği yönünde serzenişlerde bulunmakta. Bu içeriğimizde mobil veri açıkken bildirim gelmemesi sorununa detaylı bir şekilde çözüm bulabileceğinize inanıyoruz.



Mobil veride bildirim gelmemesinin bir çok sebebi olabilir. Cihaz değişimi, hat değişimi, cihazda yapılan bazı ayarlar, arka plan veri kısıtlaması, güvenli internet, güç tasarrufu gibi bir çok sebep mobil veri açıkken bildirim gelmiyor hatasını araştırmanıza neden olabilir.

Bu sorun için bir kaç çözüm yolu bulunmakta.

Mobil Veri Açıkken Bildirimler Gelmiyor Nasıl Çözülür 1. Yöntem

İlk olarak şu adımları kontrol edin.

1- Telefonunuzu yeniden başlatın ve izleyin. Bildirimler gelmeye başladıysa geçici bir sorun olmuş olabilir, hala gelmiyorsa diğer adımları uygulamaya devam edin.

2- Ayarlar > Bildirim > Uygulama bildirimleri adımını takip ederek bildirimlerin açık olup olmadığını kontrol edin. Tüm bildirimlerin açık olduğundan emin olun.

3- Pil tasarrufu modunu kontrol edin. Eğer pil tasarrufu modu aktifse yüksek ihtimal bildirim gelmesini engelliyor olabilir.

4- Kilit ekranı ayarlarına göz atın. Burada ekran kapalıyken bildirimleri görmenize engel olan bir ayar olabilir.

2. Yöntem

Daha önce bu sorunla karşılaşan bir kullanıcı operatörünün Türk Telekom olduğunu ve yaptığı araştırmalar sonucunda Türk Telekom da bulunan “güvenli internet” hizmetinin açık olmasından kaynaklı bildirimlerin anlık olarak gelmesinin engellediğini belirtmiş. Mobil uygulama üzerinden bu özelliği kapattığında sorunun düzeldiğini dile getiren kullanıcı bu sorunla karşılaşan Türk Telekom kullanıcılarının bu ayarı mutlaka kontrol etmesi yönünde tavsiye vermiş.

3. Yöntem

Ayarlar > Ek Ayarlar > Yedekle Sıfırla > Tüm Verileri Sil > Ağ Ayarlarını Sıfırla menüsünü sırasıyla takip ederek ağ ayarlarını sıfırlayın ve gözlemleyin.

Hala düzelmediyse bildirim almadığınız uygulamanın ayarlarına girerek veri ve önbelleği temizleyin. Birde bu şekilde deneyin.

Olumlu sonuç aldığınız taktirde yorumlarda belirtmeyi unutmayın ki bu şekilde bir başka sorun yaşayan kullanıcılara da yardımınız dokunabilir.