KYK Wifi (GBS) Giriş ve Çıkış İşlemleri Nasıl Yapılır? telefon numarası, müşteri hizmetleri ve adres bilgilerine hızlı ulaşmak isterseniz aşağıdaki makalemizi okumanızı tavsiye ederiz.
KYK Wifi yani GSB Wifi çıkış yapma sırasında bir çok öğrenci problem yaşayabiliyor. Bu yazımızda KYK GSB Wifi girişi ve çıkışı hakkında detaylı bilgi veriyor olacağız.
GSB Wifi Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından sunulan ücretsiz bir hizmet olup KYK yani Kredi Yurtlar Kurumu’nda kalmakta olan öğrencilerin ücretsiz olarak kullanabileceği bir internet hizmetidir. Yurtta bulunduğunuz süreç içerisinde KYK Wifi ağına giriş yaparak internetten ücretsiz bir şekilde faydalanabilirsiniz.
Öncelikle e-devlet üzerinden KYK Wifi (GSB Wifi) kullanımı için başvuru yapmanız gerekmektedir. Bu başvuruyu aşağıdaki link üzerinden e-devlet kapısı bilgileriniz ile kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Elbette bu başvuruyu yapabilmek için Kredi Yurtlar Kurumunda kayıtlı bir öğrenci olmanız gerektiğini unutmamalısınız. Aksi taktirde zaten internet kullanma başvurunuz onaylanmayacaktır.
E-Devlet Üzerinden KYK Wifi Başvurusu Linki
Başvurunuz tamamlandıktan sonra KYK Wifi ağına katılmak için öncelikle telefonunuzdan https://wifi.gsb.gov.tr/ adresini ziyaret etmeli kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapmanız gerekmektedir. Ardından sizi doğrulama sayfasına yönlendirecektir. Doğrulama gerçekleştirerek sisteme giriş yapabilirsiniz. Şifrenizi e-devlet yada yönetimden talep edebilirsiniz.
KYK Wifi (GSB Wifi) çıkış yapma konusunda birçok öğrenci çeşitli sorunlar yaşayabiliyor. Öğrencilerin büyük bir bölümü KYK wifiden çıkış yapamadıkları için çözüm arayışına giriyorlar. KYK internetinden çıkış yapmak için https://wifi.gsb.gov.tr/ linkini kullanabilirsiniz. Ancak bunu sadece KYK internetine bağlıyken yapabilirsiniz eğer mobil internetinize yada farklı bir ağa bağlıysanız bu link üzerinden sayfaya ulaşamazsınız.
ÖNEMLİ:
KYK internetine bağlıyken linke tıklamalı ve “KYK Wifi Çıkış Yap” butonuna tıklamalısınız.
Eğer bağlı olduğunuz halde çıkış sayfası hata veriyorsa teknik bir problem olduğu anlamına gelmektedir. Bunun için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
Normal şartlarda üstte bahsettiğimiz şekilde kyk internet ağından kolayca çıkış yapabilirsiniz. Fakat ağ üzerinde herhangi bir teknik problem söz konusuysa işlem gerçekleşmeyebilir. Bu gibi durumlarda bazen teknik sorun ağda değil cihazınızda olabilir.
KYK internet ağına erişimde sorun yaşarsanız, öncelikle cihazınızın bağlantısını kesip yeniden bağlanmayı deneyin. Eğer sorun devam ederse KYK web portalından çıkarak tekrar giriş yapmayı deneyebilirsiniz.
Online işlemlerinizi tamamladığınızda kyk.gov.tr üzerinden güvenli çıkış yapmak iyi bir alışkanlık olacaktır.
Bağlantınızı gözden geçirin. Hatırladığınız wifi ağlarını sıfırlayıp, yeniden bağlantı kurmayı deneyin. Wifi kaynağına yakın bir konumda olduğunuzdan emin olun.
Eğer başka bir arkadaşınızın cihazıyla bağlantı kuruluyorsa, sorun cihazınızla ilgili olabilir. Sorunu KYK ilgili birimlerine ileterek yardım alabilirsiniz. Genel ağ sorunları için KYK teknik ekipleri devreye girecektir.
Her öğrenciye KYK wifi üzerinden 16GB kota tanımlanmaktadır. Bu kota her ayın 1’inde yenilenmektedir. 16 GB internetinizi ayından 1’inden diğer ayın 1’ine kadar kullanabilirsiniz.
Benzer Makale:
Bilgisayarınızda yada telefonunuzda kayıtlı olup unuttuğunuz wifi şifresi nasıl öğrenilir?